LID WORDEN

Bestaande leden kunnen inschrijven vanaf donderdag 1 augustus om 10u.

De inschrijving moet gebeuren met het mailadres waarmee vorig seizoen ook is ingeschreven. Indien u problemen heeft met aanmelden, neem dan contact op met leden@verto.be. Wij zoeken dan uit aan welk mailadres uw gymnast is gekoppeld om te kunnen inschrijven tijdens de voorrangsperiode.


Nieuwe leden kunnen inschrijven vanaf donderdag 15 augustus 10u.

Indien je gymnast nog nooit lid is geweest, maak dan een nieuw account aan. Als je gymnast in het verleden al lid is geweest, kan je direct inloggen (bij correct gekoppeld mailadres zal je de naam van je gymnast al zien staan).

Inschrijven voor het seizoen kan alleen online en moet direct online betaald worden.
Heb je niet online betaald, dan is de inschrijfprocedure niet afgerond en is je inschrijving niet geregistreerd!

 

Let op: bij inschrijving in meerdere lessenreeksen peuterturnen of combinatie peuter- en kleutergroep, zit er een fout in het systeem qua te betalen lidgeld. U zal achteraf gecontacteerd worden om het resterende lidgeld bij te betalen.

Bente
leden@verto.be

Ledenadministratie

Aandachtspunten:

  • Om de kwaliteit van onze trainingen te kunnen garanderen zijn we genoodzaakt het  aantal gymnasten per groep te beperken. Tijdig inschrijven is dus de boodschap!
  • Inschrijven in selectie- en wedstrijdgroepen kan enkel na selectie op onze selectiedag of door de trainers. Iedereen kan vrij inschrijven in de basisgroepen. Foutieve inschrijvingen worden geannuleerd zonder garantie op een plaats in de correcte basisgroep!
  • Broers of zussen die afgelopen seizoen nog niet geturnd hebben bij Verto, kunnen pas inschrijven vanaf 15 augustus.
  • Doorloop alle stappen tot en met de betaling in een vlot tempo. Als u de inschrijving onderbreekt, blijft uw account tijdelijk geblokkeerd (+/- 1u) en kan u uw plaats in de groep mislopen.
  • Voor de betaling zal je doorverwezen worden naar ‘Mollie’, dit is het bedrijf dat voor ons de betalingen verwerkt. Dit is de correcte procedure.
  • Voor meer informatie over het sociaal tarief kan je terecht op de website van de gemeente
  • Het is mogelijk om bij de mutualiteit een gedeelte van het lidgeld terug te krijgen. Op het einde van de maand van uw inschrijving zal u een attest ontvangen dat u kan indienen bij de mutualiteit.
  • Bij vragen of problemen kan u contact opnemen met leden@verto.be (screenshots van het probleem zorgen ervoor dat we u gerichter kunnen helpen).